Vad tycker ni?

Vad tycker ni man ska/kan ge åt en mamma till födelsedagspresent?


Min mamma fyller efter 2 veckor och kom på idag att jag kanske borde köpa något åt henne. Men vad?


D tyckte parfym. Men då har mamma och jag så olika smak på parfym och sen så byter hon inte ut sin som hon har haft i all värld. Så nej.

Sen så kom jag på att hon samlar på en servis att det vill hon ju ändå ha! Men då tyckte D att det är så opersonligt, och det är det. Så nej.

Jag har en idé men den säger jag inte högt, för jag vill höra era åsikter först! :)

KOM MED FÖRSLAG!
2009-09-24 @ 10:29:16 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Postat av: Give it a chans

jag håller helrt klart med dej! precis, kanske bättre att skaffa ett bloggnamn som man inte behöver ändra:) allt bra med dej idag? kram

2009-09-24 @ 11:44:35
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }