Ute på stan

Heluu :)
Vi har varit på stan nu från 10.00 i morse och det blev lite bråttom så jag hann inte skriva något inlägg på morgonen. De har någon föreningsfest eller vad de nu kallade det på torget idag och Frida skulle uppträda så vi for dit och kollade på henne..

Jenni var också med så kollade på henne också ;)

Drillflickorna, med Frida längst fram, andra från höger!

Jennis grupp!

 

Vi gick på stan en stund efter det och jag hittade en vinterjacka så nu slog jag till! Ni får se senare hur den ser ut. Bara skorna som fattas då! Men jag ska vänta lite med dem ännu tills det kommer mera att välja mellan.

 

Nu väntar vi på att L, F & C ska komma hit på kaffe :)

 

 

2009-09-12 @ 11:52:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }