Ut på stan snart

Frukosten är i magen och jag är uppfräschad! Lite smink till så ska väl jag och syster J in till stan så småningom :)

Synd att jag inte kan spendera så mycket pengar än på maten, men nog kommer vi att ha kul iallafall!

Skrev jag by the way tidigare att vi inte ser en endaste tv-kanal här hos oss? :P Vilket skit! Så nu just har vi TVn där som prydnad bara. Vi försöker kolla lite på Anvias sidor om tv-kort. Jag vill ha de svenska kanalerna! Vi får se hur vi löser problemet.

Ha det bra idag!
2009-09-03 @ 10:53:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sofi

Tappa vikt – Kom i form



Kom i form med oss på Onlineapoteket.nu !



Vi säljer batningsmedel med garanterade resultat, såsom Reductil och Xenical.



* Inga pinsamma läkarbesök

* Leverans inom 1-3 dagar inom sverige!

* Diskreta försändelser

* Alltid fraktfritt



Vi levererar alltid diskret och fraktfritt inom hela Norden!



Besök oss på http://www.onlineapoteket.nu

2009-09-03 @ 14:42:18
URL: http://www.onlineapoteket.nu
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }