Tror det blir sängen

Har kommit ytligt genom alla engelskaord nu.. Tänker inte ta det så allvarligt. Går det åt pipan tar jag och skriver en gång till! Inte är det något mer med det. Sen ska man heller inte gräva ner sig för ett litet prov. Det är ju bara en siffra.

Börjar bli riktigt trött nu också. Skolan börjar 9.15 imorgon så jag borde nog dra mig i sängen nu för jag kommer att vara så trött imorgon. Fy blä usch.

Från morgonen kommer vi att ha ett rollspel i administration och ledarskap. Oj uschdå.

Nu ska jag borsta tänderna!
Godnatt alla läsare!
2009-09-28 @ 21:46:39 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }