Sunstroke

Nu ska jag sätta mig ner för att göra ett arbete på engelska om solsting. Kommer att bli en liten utmaning :)

Jag ska skriva en stund på det medan jag är ensam hemma och sen ska jag dra ett varv till affären och hämta grädde. Tänkte bjuda D och syster J på gårdagens plättar ikväll och tänkte satsa lite extra med grädde :D

Skoldagen idag har bestått av Pictionary på engelska med sjukhusord, pjäsgenomgång och handledning. Och imorgon är jag ledig! Jeij. Då ska D och jag bara ha egentid.

Nu ska jag vara flitig.
2009-09-23 @ 14:56:04 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }