Städar

Hej på er :)

Jag städar för fullt nu! R och jag har gått genom Alvins kläder och sorterat dem i storlekar plus att vi satt undan kläder som var slitna eller som inte var A's smak ;D

Sen kom jag på att jag ska gå genom mina kläder och inte alls tänka "Tänk ifall...", "Kanske någon dag.." så jag har nästan satt hela min garderob som fanns kvar här hos mamma och pappa till Röda Korset. Några plagg har jag sparat till min kusin ifall hon vill ha.

Jag har även haft min kalender bortslarvad. Visste inte alls vart jag satt den, om den var i Kalax, här hemma, i bilen eller på jobbet. Men den var som tur i D's bil! Tack och lov!

Nu fortsätta städa ;)
2009-09-06 @ 13:44:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }