Sova ensam

Det är ju inte det allra optimalaste att vara tvungen att sova ensam efter en hemsk film på bio :P Men jag överlever!

Filmen var riktigt bra! Jag kan inte säga vilken av filmerna Män som hatar kvinnor eller Flickan som lekte med elden var bättre. I "brahetsgrad" var de lika bra! Fast då tyckte jag nästan att Män som hatar kvinnor var äckligare. Hmm.. Eller jag vet inte.

Då jag kom in här i lägenheten tänkte jag ju no ifall någon ska hoppa på mig bakifrån här nu men jag har bara sagt åt mig själv att inte vara dum nu. Jag är mörkrädd och det står jag för. Därför måste jag säga åt mig själv att jag bara inbillar mig och att allt är bara på låtsas. Det låter konstigt men så är det för mig.

Ja, kanske ni undrar vart min andra halva försvann plötsligt? :P
Han for i jobb över natten. Tänk att få betalt för att åka och sova :D Hahaha.. Brukar skoja med honom om det men nog är det ju mycket annat också, eller inte nattetid men på morgonen.

Nu ska jag sluta babbla.
Skola 9.00 imorgon!
2009-09-24 @ 22:15:52 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }