Söndag

Hej på er :)

Nu är det söndag igen och jag sitter hemma hos mamma och pappa. For hem för att jag skulle leka med Alvin men han sover ju! Och klockan 16.00 ska jag på kalas till D's bror.

Har sovit i Kalax inatt och vi sov riktigt länge! Vi vaknade först 9.00 men sen somnade vi båda om och nästan gång vi vaknade var klockan 12.38 :P Har nog inte sovit så länge på gud vet när. Men skönt det också!

Igår for vi nog ändå till baren. Jag piggnade i där på senan så jag orkade nog åka med god min ändå :) På baren träffade jag mina flickor så det var kul! Satt med dem hela kvällen tills vi for hem. Bandet som spelade var ganska så skit! De hade alltför mycket ljud för att spela i en sådan liten lokal, de spelade nästan inget man kände igen och sen slutade de bara sådär mitt i allt? Jag trodde de skulle ha paus men då såg jag att de började plocka ihop sina saker..

Jag fick även min efterlängtade rabarberlonkero, men den var en besvikelse. Den var utdomnad fastän jag såg att hon hällde direkt ur flaskan. Wierd.

Ja det var det. Vasa som gäller ikväll igen!
2009-09-20 @ 13:55:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }