Snart ut igen

Nu efter en god middag ska D och jag snart ut igen till Prisma. Vi hittade inget i stan av det jag nämnde tidigare. Anttila hade nog men D var så misstänksam mot apparaten där och sen var de lika dyra som en vanlig dammsugare så det fick vara!

D hittade också 3 blusar åt sig från Jack&Jones :)

Då vi for hem idag åt vi pajresterna och sen lade jag mig ner på soffan och sova en stund. En timme efter ungefär väckte D mig och sa att han också ska nappa lite så då förflyttade jag mig till sängen och sov en timme :)

Genast efter det kurrade magen och jag började fixa mat! Receptet kommer i nästa inlägg ;)
2009-09-14 @ 16:23:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }