Slö

Ligger på soffan och Kändisdjungeln snurrar på i TV nu.. Tror jag ska dra mig till sängen snart för jag börjar bli trött.

Jag känner mig annars som Hulda 100 år i min kropp nu. Jag har mycket svårt att stiga upp, sätta mig ner och gå :P D frågade varför jag går som en ko :D

Nu började jag skratta åt en händelse igår i affären!

Vi kommer till affären och går mot handelskärrorna.
A - Har du ett mynt så vi kan ta en kärra?
D - Jo, har nog. *stoppar i ett mynt*
A- *tar loss kärran* Tar du kärran så du har något att stöda vid?
D - Okej..
Efter några minuter faller poletten ner.
D - Hahah.. Nu föll poletten! Menade du att jag behöver en rollator?
A - Föll poletten nu först? Hahahah..


Godnatt :)
2009-09-22 @ 21:08:33 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }