Planerar

Hej hopp :)

D och jag har nyss ätit världens äktaste studielunch! Makaroner och tonfisk! Det var faktiskt ganska gott :) Men jag tror inte i längden.. Hoppeligen behöver vi inte leva på sådant!

Håller på och planerar veckans lunch nu. Det är svårt! Försöker kolla på flera olika lunchlistor på nätet för att få ideér.



På min lista har det ändå kommit:
  • lövbiff, svampsås och klyftpotatis
  • korvsås
  • nudelsoppa
  • spagetti och köttfärssås
  • broilerlår och ris
  • lasagne
  • Enchiladas con Pollo
Sen vidare har jag tänkt att vi får äta samma flera dagar. T.ex. lasagne blir det ju en stor portion av ;)
2009-09-11 @ 12:39:00 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }