Orkar jag?

Funderar ifall jag inte ska orka ta mig till skolan idag.. Morgonen började så vulgärt så humöret mitt är inte på skolahumör nu just och speciellt inte för en tråkig lektion i Administration och Ledarskap. Det är ju ändå bara 3 timmar så orka.

Tror jag nästan tar en hemmadag idag så orkar jag också med kvällen ;) Det är ju gulis då! Dock måste jag vara försiktig med såret mitt så det inte repar upp ännu mer.. Får ta det lite lugnare ikväll :)

Eventuellt ändrar jag mig ännu angående skolan för det är ju först 13.00 jag börjar. Men jag tror nog jag stannar hemma så behöver jag inte stressa efter skolan heller då vi ska till Repsu :) Så får jag också ha en dag med D i lugn och ro :)
2009-09-10 @ 10:29:48 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }