Mot Närpes

Magen är mätt nu och jag har packat mina saker så jag är klar att åka till Närpes nu! Men den här andra halvan är inte det så det tar en stund till..

Vår middag idag bestod av kasslerbiffar i ugn med körsbärstomater och lök på. Till detta ångkokade jag broccoli, lök och morot. Kokad potatis och brunsås till. Jättegott! :)

Då man ångkokar grönsaker så hålls vitaminerna i dem :)

 

Nu sitter jag med en kaffekopp och surfar runt på datorn och väntar att D ska bli klar! Sen åker vi mot Närpes!

 

I love mina muminmuggar! Ge mig flera!

2009-09-04 @ 17:15:13 Recept Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }