Min kväll

Har bäddat ner mig i sängen nu och ska surfa runt lite på nätet innan jag lägger mig ner och stänger mina blå :)

Fatburning ikväll var nog ganska så effektivt! Mycket kondition var det allt. Men det var ju en massa stegserier så det blev att tänka ganska mycket på det. Lite synd att man måste lägga nästan all energi åt att lära sig LÅÅÅÅÅNGA stegserier på kort tid. Ganska duktig var jag iallafall :)

Fast jag blev mera avis på gruppen som kom efteråt med boxinghandskar och sparringkuddar! Det ska jag gå på nästa vecka!

Ni kanske har märkt att jag är mer för hårda tag och adrenalinkickar och inte att dansa runt och fjanta sig. Ta mig inte fel nu. JAG känner mig som en fjant att dansa, det är inget fel på dem som gillar det :) För alla är vi olika!


Annars så har D och jag bara slappat efteråt. Jag värmde mat åt D tills han kom hem lite efter 20.00 och sen väntade vi på att Idol skulle börja. Har legat på soffan och myst hela Idol då :) Och nu är vi här!

Och kan ni tänka er. Vi är lediga från skolan imorgon :P Hahah!
2009-09-16 @ 21:57:10 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }