Ledigt imorgon

Nu börjar det faktiskt hända saker här i lägenheten! Det börjar se ut som ett hem, med undantag för vissa småsaker ännu. Det som är ogjort är att tavlor ska hängas upp, en spegel ska hängas upp, D har ännu inte gått genom sina kläder och lite annat till.

Det blir nog klart inom kort :)

Imorgon är jag ledig och då kommer syster J hit och hälsar på :) Kul! Vi ska väl ut på stan och handla en födelsedagspresent åt K, en inflyttningspresent åt oss och familjen R.

D och jag har varit till McDonalds och ätit varsin Sundae idag då vi var till Prisma. Gotigott! Jag skyllde på att de hjälper mot då man har ont i halsen :P Hahaha..

Nu ska jag surfa vidare och sova sen. Godnatt med er underbara!
2009-09-02 @ 21:39:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: maja

sv; nej precis. Bara man kommer fram så är det ju lungt :P

2009-09-02 @ 21:42:38
URL: http://majaanna.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }