Läskiga saker

Måste bara berätta om en lite läskig incident som hände i morse!

I morse då D och jag vaknade så satt jag mig upp i sängen och låten "Stockholm, Stockholm, staden är, Stockholm Stockholm...." sjöng i mitt huvud. D var just då i badrummet och då hör jag då han börjar sjunga den låten!

Jag gick till badrummet och frågade "Var har du hört den där låten då du sjunger den nu?" och han svarade att han inte visste, att den bara sjöng på plötsligt i skallen på honom.
Och jag sa att den låten spelar i mitt huvud och D tyckt också det var konstigt.

CREEEEPY! Vi har ju inte haft på radio eller något heller...
2009-09-17 @ 20:01:21 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }