Läggdags

Ligger i sängen nu och ska riktigt snart stänga mina två blåa :)

Har faktiskt varit rätt så duktig idag! Men duktigare har man ju alltid kunnat vara.. Dock har jag gjort det mesta av mitt, men det är den här mannen här i huset som jag sagt åt att reda upp sina 10000000000 skjortor som han inte ens använder och samma svar man får varje gång är "Jojo, jag ska bara..." så ännu ligger de där skjortorna där de låg tidigare också. Suck.

Bokhyllan är iallafall finally uppskruvad! Det underlättade med att jag kunde ställa alla böcker i den så då var det problemet överstökat.

D är ledig imorgon och jag är ledig på torsdag så jag hoppas vi har lägenheten i skick snart!

Jag har ju också tvättat kläder för första gången här också och på något konstigt vis har tvättmaskinen ätit upp mina trosor för jag hittar dem inte? Konstigt med stort K! Förhoppningsvis kommer de fram ur något hörn..

Imorgon ska jag köra buss för första gången härifrån till skolan. Och helt ensam dessutom! Verkar som att kollektivtrafiken är enklare i huvudstaden där allt är upplagt så och så och så. Vi får hoppas jag kommer fram till skolan!

Godnatt med er!

Ps. Jag borde skriva inlägg oftare så att jag inte skriver så här långa inlägg ;) Har ju så mycket att berätta nu!
2009-09-01 @ 22:07:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }