Ikväll är det gulis!

Ikväll är det gulis och jag får vara med igen detta år :) Kul!

Tjejerna slutar skolan 16.00 idag och då ett tag efter det ska jag dra till Repsus place med min blåa cykel och till klockan 17.30 åker vi till Wasalandias parkering.

Jag har inte tänkt supa ikväll men jag tar väl med 2 flaskor dricka och det får räcka. Jag vill ha passligt kul utan att vara odräglig och må dåligt imorgon :)

Jag måste ju också vara försiktig med det här såret mitt så det inte blir ännu värre.

D åker snart i jobb och jag ska hänga upp tvätten nu.
2009-09-10 @ 14:15:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Läser din blogg, tycker den är intressant och skojig! Förstår dock inte varför du alltid talar om att dricka och fest som någonting negativt, t.ex. i detta inlägg säger du att man blir "odräglig" av att dricka. Om du talar för dig själv, så okej, men att påstå att alla som dricker blir odrägliga o.s.v är ju totalt osant, ett väldigt okunnigt påstående och även rätt så, ska vi säga, elakt. Tycker som sagt om din blogg, men många gånger då jag läst den har du uttalat dig om saker som om du vore expert på ämnet, enbart p.g.a din personliga åsikt. Nåja, tack för mig!

2009-09-10 @ 15:05:01
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }