I skolan

Hejsan hoppsan. Sitter i skolan nu och väntar på att engelska ska börja.

Studiehandledningen idag gick ju inte så bra i och med att hon inte har pratat med programansvariga ännu. Åh! Det sa hon förra veckan också, men nu kanske det börjar hända något. Har ännu inte fått IT-avtalet för vi fick inte tag på mannen som har hand om det.

Jag hann vara och äta iallafall. Det var räkrisotto och det smakade helt gott :) Mycket godare än Helsingfors-maten.

Det tog ca 22 minuter att cykla till skolan idag och då väntade jag vid flera rödljus så det gick smidigt :) Skönt med motion också på samma gång. Den här gången cyklade jag också helt rätt! Jeij!

Nu ska jag gå in i klassen.
2009-09-08 @ 12:00:39 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }