I Närpes

Heej :) Är hemma i Närpes nu och jag ligger i sängen för jag ska snart sova..

Vi kom till Närpes runt 8 tiden och då for jag direkt till syster R's nya hus dit de har flyttat in nu officiellt :) Riktigt fint hade de och ännu bättre bara de får allt upplockat, men det tar alltid en stund och speciellt med ett litet barn runt knutarna.

Dit kom även syster J och K och vi hade lite ostbricka :) Jag kollade på fotboll Sverige mot Norge och Norge vann! Jeeeij! :D Undrar vad ursäkter svenskarna har nu då de förlorade.

Imorgon är det jobb klockan 11 till 18.00. Efter jobbet blir det kalas hos syster J som fyller år och K fyller på tisdag så vi har lite dubbelkalas.

Godnatt nu allesammans!
2009-09-04 @ 22:19:50 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Laila♥

Autosvar: Tack för din kommentar =) kram Laila! :)

2009-09-04 @ 22:43:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: JUNO

bra blogg:)

2009-09-04 @ 23:35:53
URL: http://jjuno.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }