I love min soffa!

Det är faktiskt livet att halvligga i soffan men filten runt sig och datorn i famnen. I love it!

Hör att tvättmaskinen har stannat så jag borde gå och hänga upp tvätten på tork. Gah. Jag orkar inte! Snart ;)

Ja, som ni kanske har märkt så har ju inte jag varit i skolan idag för jag har fått den kursen till godo som har gått hela dagen idag :) Imorgon börjar jag först 12.00 så det är sovmorgon som gäller för mig då igen. Då jag kommer till skolan ska jag till studiehandledaren eller what the f*ck hon nu är. Vi ska kolla genom det som jag ska få till godo och förhoppningsvis ska jag få det där IT-avtalet någongång.

Fast nu ser jag ett papper här i soffan där det står om en skoluppgift. Tror jag ändå måste stiga upp lite tidigare och kolla upp info om Elton Mayo och Human Relations. Gud vad tråkigt. Tur att det är en grupparbetsuppgift och vi ska bara skriva en sida om det.

Nu tvätten. I'll be back.
2009-09-07 @ 21:47:25 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }