Hälsosamma framtidsplaner

Sitter och surfar runt lite på en gymsida och kollar lite vad jag skulle kunna börja gå på nu i höst. Jag kan inte riktigt bestämma mig för hur jag ska betala gymmet, men det lutar mot att jag tar ett kort för 39€/månad.

För det där 39€/månaden får jag gymma hur mycket jag vill och när jag vill från klockan 05-24.00. Med det priset får jag också gå vilka aerobickurser jag bara vill!

 

Jag har ju då tänkt satsa på aerobic av alla olika slag! Minst två gånger i veckan har jag tänkt jag ska gå på det där :) Och det som är bra också är att om man blir sjuk en längre tid så får man pengarna tillbaka för den tiden man inte hunnit träna! Nice!

Jag är en sådan människa att för att jag skall träna så måste jag ha en tid utsatt att då och då ska jag träna. Har jag ingen utmärkt tid så går jag inte och tränar. Så det så. Och jag mår bra av att träna så jag måste! :D

Det ska bli nice!
2009-09-06 @ 20:47:07 Träning Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }