Godmorgon

Godmorgon alleman :)

Det är skönt att få ta det lite lungt på morgonen. Jag har nyss klätt på mig och fräschat upp mig och snart ska jag äta frukost. Jag satte mig här för att kolla upp lite material om Human Relations och jag konstaterade att jag inte orkar skriva så jag jag tar med hela apparaten (min lilla dator) och kollar direkt därifrån ;D

Jag har likadant schema i tre dagar i rad nu så jag har lite slöa dagar. Jag skulle hellre haft intensivt nu i början då man är taggad och sen i slutet av året ha lite slöare, men så blev det inte nu.

Frukost nuuu!
2009-09-08 @ 09:28:25 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }