En dag på stan

Det blev åter en dag på stan, men nu med andra systern och lillkillen :) Därför har jag heller inte hunnit blogga idag.

Jag har köpt en pärm, fotbadsfat, klädhängare och sen hämtade jag gardinerna!
Pärmen ska jag till studierna, klädhängare hade vi alltför lite av så man var tvungen att sätta flera plagg på samma hängare och det är jobbigt!

D är till gymmet nu så jag väntar att han ska komma hem. Det är han som ska sätta upp gardinerna också så ;) Sen har jag ju inte sett honom så mycket idag.

Nu har jag även satt på tvättmaskinen där jag satt i våra sängkläder. Tyckte att jag ville byta då vi båda varit sjuka och varit äckliga i dem. Funderar även om jag ska dra till affären och handla hem lite mat. Yes I do that!

Vi hööööörs snart igen!
2009-09-07 @ 18:08:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }