Dra mig till sängen

Tänderna är borstade och läxorna gjorda så nu är jag redo för att krypa ner i sängen och börja sova.

Har ju ännu en sovmorgon imorgon men imorgon ska D och jag ut på stan för att skaffa TV-kort. Vi behöver även några lampor till vårt hushåll men mitt konto börjar sina nu så jag skulle inte ha råd att köpa sådant nu :/ Vi har som några lampor från Ikea från ifjol men de passar inte här! Alltså nog utseendemässigt men inte så att de hålls i taket. Blää! Det fattas i farstun, vardagsrummet och köket.

Ett annat problem också. Hur kan tvättkorgen hela tiden vara fylld fastän jag tvättat nästan varje dag? Idag då jag såg det så orkade jag inte alls ta itu med det.. Det får vänta tills imorgon.

Nu ska jag studsa i sängen! Godnatt på er!
2009-09-08 @ 21:36:01 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }