Det går framåt

Det går faktiskt framåt lite med plockandet, men ännu är det mycket kvar! Har packat ihop massa saker i häckar som ska ner i förrådet.

Jag hittade inte vårt riktiga förråd, eller rättare sagt vet jag inte vilket nummer vi har. Vi bor på 16 B 18 och då säger ju det sunda förnuftet att numret till förrådet ska vara 18, men det fanns inget sådant förråd! Så jag tog bara ett förråd då och satt lås på det ;)

D har just satt in kött i ugnen och jag ska väl försöka skära lite potatis, morot och lök och slänga in i ugnen :) Varför jag skrev "försöka" är p.g.a. att jag har ont i min hand och jag ska väl inte få vrida så mycket på handleden så det inte river upp såret.

Vi hörs snart igen!
2009-09-01 @ 18:55:19 Amanda pysslar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }