Chips till frukost

Godmorgon :) Jag sitter i soffan nu och äte chips till frukost! Gott är det, men inte kommer det att bli en vana inte. För D och jag kommer inte att ha chips här i framtiden. Bara någon enstaka gång om det är något speciellt.. Men det är undantag nu då vi båda är så förkylda :P

Det ser ut att regna idag då jag kollar ut genom fönstret :/ Jag tänkte ifall jag skulle ha provat cykla till skolan och kolla upp vägen, men jag vet inte nu var jag har mina regnkläder så det måste bli en annan gång isåfall.

Ni som undrar om jag inte alls är i skolan nuförtiden så kan jag säga att vi har inskription idag på eftermiddagen och det tänker inte jag åka på. Jag har varit en gång ifjol och det räcker.
2009-09-04 @ 10:24:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }