Bio

D och jag ska snart åka på bio på filmen Flickan som lekte med elden!
Jeij! D har redan sett den en gång men han tyckte den var så bra så att han kunde se den en gång till..

Jag ville se den direkt D sa att han kollat den och jag vågar ju inte kolla den ensam ;)


Kofta, linne och leggings - Gina Tricot


På grund av att det alltid är så kallt i biografen i Närpes då de inte har på värmen där så tror jag att det på alla andra biografer är lika kallt och därför drar jag på mig stickakoftan för att vara säker :)

Hoppas också att det inte regnar in och huset är 100% fuktskadat :P Så som i Närpes ;)
2009-09-24 @ 18:48:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }