Besöksrekord!

Jeeij! Jag har haft besökrekord igår :) Tack vare er fina läsare!

Jag har vaknat för ungefär en timme sen nu och min syster J sitter här med mig. Vi ska snart äta frukost tillsammans ;) Hon hade ingen frukost hemma så hon kom hit på frukost då! Hahah.. Skämtosido :)

Jag har bara hunnit sätta på mig kläderna ännu för jag var tvungen att springa ut och leda syster J till parkeringen vår. Ska nog fräscha till mig ännu annars vill nog ingen prata med mig idag. Fast det är ju de som lider mer än jag :D

Nej, nu ska jag snyta min näsa för femtioelfte gången och äta lite frukost sen!

Vi höööörs!
2009-09-03 @ 09:51:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maja

Grattis till besöksrekordet:D

Förresten vart bor du? Svenska kanaler?

2009-09-03 @ 16:06:34
URL: http://majaanna.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }