170909

Gooooodmorning!

Kan ni fatta att det redan är torsdag? Vart går tiden egentligen?
Imorgon åker jag till Närpes och på lördag är det jobb som gäller :)

Har ni föresten sovit gott?
Jag har det! För äntligen har vi fattat att vi ska sova med fönstret uppe. Det har varit så varmt de andra nätterna..

Idag ska D och jag göra lite sysslor. Lägenheten ska städas, för det är ju vår städdag idag ;) Sen ska vi köpa ett svart papper att sätta i en tavla bakom en bild, D vill ha en till palm så vi ska kolla lite på sådant (fast jag vet inte vart vi ska sätta den men..) och annat vet jag inte :) Bara take it easy!

Här kommer en bild på dagens outfit:


Väst - H&M
Linne - Gina Tricot
Leggingsjeans - Gina Tricot


Ha en bra dag! :)
2009-09-17 @ 09:40:06 Dagens outfit Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }