Småpyssel

Helloo :)

Sitter i soffan nu och tänkte göra något åt min hemtent men man måste ju göra sådant här annat nu först :P
D och jag har nyss städat lägenheten, så nu är det fräscht och fint!




Annars idag så var vi och åt till Ämbetshuset idag (det var inte stället med schnitzlar) och det var Amica som gjorde maten. Först var jag lite skeptisk i och med att det var Amica som hade mat på skolan i H:fors och på UniCafé och där var det skitmat. Alltså riktig minkmat!

Men där på Ämbetshuset var det hemmagjort och riktigt gott! Biffarna var gjorda från början och potatismos var potatismos :) Var riktigt förvånad! Tänk att få så bra mat för en så billig peng.

Sen for vi till Jupiter och där köpte vi en datastol för 20€ och en dator åt D's pappa för 60€ :)
2009-10-08 @ 15:03:50 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: Frida

an sa att di ha jusst sluta operer fast ledbanden e åv för att e sku lliek fortan tå:D ja vi sees

2009-10-08 @ 15:08:34
URL: http://princessf.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }