Skola i massor

Hej på er! :)

Sitter med en massa skoljobb runt mig jag nu... Har nyss skrivit "Dear Diary" för engelskan och gjort en uppgift och nu tänkte jag börja på med hemtentamen igen. Jag är home alone så jag tänkte passa på att göra undan lite sådant nu..

Engelskan idag var helt okej. Då vår engelsman till lärare kom in så var det en gammal gubbe på runt 60 år, jättetråkig, flint, allvarlig, trist och grå. De andra i klassen sa att de trodde det skulle komma en rolig, snygg, ung kille men icke :D

Vi skulle först presentera oss på engelska och sen hade vi en muntlig uppgift i engelska i par. Det där "Dear Diary" är något vi måste skriva efter varje lektion vi haft engelska och berätta vad vi gjort på lektion.

Ska slänga i mig lite lasagne nu och sen ska jag kolla på The Tyra Show ;)
2009-10-07 @ 14:59:38 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }