Shoppingdax

D och jag har ätit matrester nu så nu är vi redo att cykla in till stan! :)

Vi måste även in via Apoteket och hämta hostmedicin åt mig. Har en riktigt besvärlig hosta som inte ens astmamedicinerna dämpar! Börjar jag hosta så hostar jag verkligen tills jag får kräkreflexer :/ I morse vaknade jag runt 6.30 och hostade och hostade så till slut var jag tvungen att stiga upp och hosta upp massor med slem. Bläää. Jag stoppade i ett mynthon i munnen där runt 6.30 och jag hade den ännu kvar i munnen då jag vaknade lite efter 9.00 :D

Nej nu ska vi dra till stan!
2009-10-09 @ 12:48:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }