Schoolwork

Jag har det ganska lungt med lektioner i skolan nu men istället hopar sig skolarbeten!

Hemtenten med 3 uppgifter och varje uppgift ska vara 2 sidor långa.
Sen fick vi massa med saker att göra i Rehabilitering och habilitering nu. Har 8 sidor med text att läsa igenom tills imorgon och tills fredagen ska min grupp på 4 person ha skrivit ett sammandrag av detta. Det ska vi göra imorgon.

Men först måste jag få i mig lite mat och sen bär det av på StepBody! :) Har ju "bara" cyklat 12 km ännu idag..
2009-10-06 @ 13:48:14 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }