Så var den här dagen slut

Har bäddat ner mig i sängen hos D's pappa nu och ska börja sova :)

Den här dagen har gått så snabbt tycker jag!
Steg upp 8.00 i morse och då var det lite stress på morgonen för jag skulle till bussen som for 9.00.

I bussen satt jag och läste boken Anna är online hela vägen! Då vi var halvvägs ville jag inte att bussresan skulle ta slut för boken var så spännande och jag ville bara fortsätta läsa!

Kom till jobbet ca 10.15 och jag började jämnt 11.00 så jag satt och läste i boken tills dess :)

I jobbet satt jag och pimplade i mig halspastiller, vatten och hostmedicin! Helt bra arbetsdag annars!

Efter jobbet for jag hem där mamma, syster J och K var. Vi hämtade hamburgar från Café J&P och sen bar det av på kalas hit!

Min dator är uppredd nu också! Är så glad! Nu kan jag scrolla igen! Och Alvin har härefter dataförbud på min dator :P


Uppdaterar mera imorgon!
I don't leave you, fast jag uppdaterar lite mindre någon dag då jag är hemhemma ;)

GODNATT!
2009-10-10 @ 22:09:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }