Pustar ut

Satte just ner mig i soffan och pustar ut efter det tunga passet. Hohho! Vilodag imorgon :) Och förmodligen resten av veckan också.

Ska snart gå i duschen och sen vänta på D så ska vi åka till Prisma och fylla på kylskåpet!
Känner mig hungrig nu också så borde väl stoppa i mig lite mat innan vi åker..

By the way så vill jag säga att det inte blir så mycket bilder nu just medan jag har den här stenålderslaptopen. Jag vet inte av sladden till min telefon så att jag kan föra över bilderna. Hade ju bluetooth på min minilaptop. Men ni får stå ut :)
2009-10-27 @ 16:56:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }