På jobbet

Måste lätta upp stämningen här på bloggen nu med en liten händelse som hände på jobbet igår :P


En kund som såg ut som att hon ungefär stigit upp ur graven kom in på jobbet och stod vid kassorna och stirrade. Jag trodde nästan att hon skulle dra fram en kniv och döda oss :D Hahah.. Nåja, anyway, hon tog en ask med cigaretter och kom till min kassa.

Jag - 5,80€
Kunden letar efter mynt i sin plånbok men ger mig till slut bankkortet*
Kund - Jag har 100€ på mitt konto.
Jag - Jaha...?
Kund - Det är väl inte mycket?
Jag - Nej, det är inte så mycket.
Kund - Hur mycket har du på ditt konto?
Jag - Inte så mycket...?
Kund - Har du inte mycket?
Jag - Nej, jag har inte mycket pengar för jag är studerande.
Så gick kunden ut och kommer in igen efter en stund och köper en tändare.

Hahah.. Ja jösses. Man får nog se alla möjliga människor då man jobbar i en affär :P
2009-10-14 @ 14:55:02 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }