Jag känner mig lat

Har suttit här i soffan med min dator i flera timmar nu och inte gjort så särskilt mycket vettigt :P
TV har snurrat på och där kommer det mer eller mindre intressanta program.

Nu just väntar jag bara på att få åka på RockPump! Behöver få känna att jag gjort något! :) Tyvärr är det inte Anton som drar ikväll.. Han har verkligen tempo på! Men det ska nog bli kul iallafall.. En timme kvar tills jag får åka! Jeij!

Uppdraget med killen vi ville intervja gick bra! Han ville gärna komma ;)
2009-10-19 @ 17:20:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }