Idag är det torsdag...

Nej det är det inte! Men min telefon tyckte så!
Det är en viss dam som fyller år imorgon och alarmet ringde för att hon skulle fylla och min första reaktion var att om jag har satt att det ska alarmera idag redan. Men då kollade jag i kalendern i telefonen och där stod det att det var torsdag den 29.10. Min andra reaktion var då att "What? Är det torsdag redan?!" men då började jag fundera att det var ju nog tisdag igår :P Så jag hoppas verkligen det är onsdag idag. Hahaha..

Godmorgon föresten :)

Ska snart ge mig av på en par timmar engelska. Som sagt vet jag ju inte riktigt vad vi ska göra idag :)
Då jag slutar ska jag raka vägen hem och "byta av" D så åker han till skolan..

Haa dee! :)
2009-10-28 @ 08:26:05 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }