I väntan på Idol

Har ätit en underbar middag nu! Det var så gott! Det var säkert ännu godare också då jag var så hungrig. Det var min första riktiga måltid idag så inte konstigt att jag var hungrig. Har bara ätit en micropizza och smörgås på jobbet. Efter jobbet i bussen åt jag bara en fil som jag hann slänga med i väskan.

Väntar på Idol nu!

By the way så har vi köpt en ny TV idag :) LG plasma-TV! Riktigt bra bild! Det var en elev som hade skickat ut på Novias mail att han sålde sin TV då han inte använde den något. Han hade köpt den i slutet av Juli och han hade bara spelat lite playstation på den så den är sprillans ny! Och billig var den! Helnöjd!
2009-10-16 @ 19:46:36 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }