Hemma efter lite shopping

Nu är jag hemma från stan :)
Jag gjorde lite förbjudna saker, som SHOPPING! Men faktiskt så köpte jag bara basic-stuff. Sådant jag behöver.. Det blev 2 toppar och 2 blusar. Sen köpte jag ju den där väskan åt D. En helt svart en :)

Måste väl visa upp mina shoppingfynd snart också ;) Men inte nu. Hinner inte.. Ska snart cykla iväg till stan igen på StepBody!

Mari och jag var på en bagel till Arnolds idag och sen gick vi runt lite på stan :)


Fick veta en sak idag vilket gör mig riktigt glad! Men det är hemligt ännu! Hihihihih..
2009-10-20 @ 14:28:43 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }