Hemma efter en lärorik dag

Nu är jag hemma igen och D och jag har "firat" min namnsdag (som visserligen var igår) med glass :) Jag skojade med honom igår att jag vill ha tårta för att de firar ju namnsdagar stort i Saltkråkan :D

Hela dagen idag har jag och min grupp bara ägnat vår tid åt vårt grupparbete. Klienten kom där vid 13.00 och diskuterade med oss och det var riktigt intressant! Jag har ju hört en del förut av den här personen men nu var det en liten annan nivå då det är högskola och sen så fick vi ju diskutera vårt ämne och de frågor vi ville ha svar på. Det var riktigt lärorikt!

Klienten hjälpte oss en del med vårt arbete också och sa "det här får ni pluspoäng för", "det här ska gillar lärarna" o.s.v :)

Det var riktigt kul att ha det här caset!
2009-10-27 @ 14:06:51 Studier Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }