Härlig fredagkväll

Nu har jag bänkat mig i soffan och bara slappnar av. Fast jag måste packa lite ännu och hänga upp tvätten innan jag får slappna av helt :)

Idag på stan hittade D och jag leggings åt mig, så nu får jag slänga mina äckliga och slitna! Hittade vanliga dricksglas till hushållet, för vi har söndrat två av de tidigare. D köpte en verktygslåda och något annat smått och gott.

Har ätit tacos ikväll :) Det var sååå gott! För vi var så hungriga!
Då vi for till Prisma och handlade så tänkte vi NÄSTAN äta en liten hamburgare på McDonalds men jag sa att vi kan ta det efteråt isåfall, att vi handlar först. Men då vi handlat klart ville vi inte ha längre och vi tänkte också att vi får ju göra tacos genast vi kommer hem.

Vi var först i bastun så maten smakade extra gott då :)

Provade på Taco Tubs idag också. Det fanns inte vanliga skal så jag tänkte att jag kan prova dessa (bara jag äter hårda skal av oss två). De ser så här ut:



Jag tyckte inte de var lika goda som de vanliga. De var ganska tunna så det gick sönder genast. Sen smakade de inte riktigt lika som de vanliga. Men det gick :)

NU VÄNTAR JAG PÅ IDOL!
2009-10-09 @ 19:26:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }