Halloween

Hej på er! :)
Nu har jag lite tid att sätta mig ner vid en dator och skriva en par rader åt er..

Kan berätta lite kort om gårdagen.
Tyckte vi mest bara åt igår. Först blev det Kinamat i Saluhallen. Gottgott! Sen for vi till Loppis och bytte ut våra saker. Folk plockade åt sig av våra saker medan vi plockade upp :)
Efter det tog vi ett besök till GW Galleria. Dit hade vi inte varit förut. Där blev det en farsdagspresent åt G av R och A. Sen bar det av till Närpes.

Då vi kom hem var jag med Alvin en stund. Sen for jag på Kalas och där var vi även och kollade på Idol. Slutet kollade vi här i Kalax. Trodde nästan Eddie skulle åka den här gången..

Idag är det också fullt program!
D tvättar bilen nu just. Jag ska snart fixa lite mat och sen ska åtminstone jag besöka Alvin en stund.
Ska baka kladdkaka åt mamma och sen bär det av till teatret!

Ha en bra dag!
2009-10-31 @ 11:56:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }