Guten Morgen

Godmorgon :)

Tisdag och jag är ledig.. Eller inte så ledig kanske. Jag har en liten muntlig tent i engelska imorgon, så måste jag göra en namnskylt. Ja, en sådan som man hade i lågstadiet :D Engelsmannen vill att vi ska ha en namnskylt så att han vet vad vi heter.

Har just duschat och snart ska jag äta frukost. Efter det tror jag att det bär av till stan ett varv :) D ville att jag skulle leta efter en väska åt honom så att alla hans kickboxinggrejer ryms.

Ska se om Mari har tid med en kaffe idag också! :)
2009-10-20 @ 09:35:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }