Fjortisminnen

Jag satt här om dagen och laddade ner lite dansmusik åt syster, som ska använda dem till något gymnastikprogram. Så kom jag på en låt som jag inte kom på namnet på och heller inte namnet på artisten.

Den här låten var en riktigt partylåt då jag var runt 15-16(?) år :) Den var megabra!

Jag tänkte bli galen då jag inte kom på låtens namn.

Sen plötsligt mitt i ett TV-program kom jag på "EDDY WATA!" och "LA BOMBA!"


Den här låten var riktigt festfeeling då ;)

Jag minns Labår med Iréne och Lizze :P

 

På samma gång jag gick in på youtube och skrev in La Bomba så kom den här videon också :D
Jag bjuder på den!

 

2009-10-04 @ 19:01:06 Olika funderingar Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }