En kväll med mig själv

D har åkt iväg nu och jag är ensam hemma. Jag ska njuta riktigt av en lat kväll ensam hemma.. Sådant behövs :)
Satt just på lite makaroner jag ska äta för tills senare tänkte jag göra mat åt D och mig tills han kommer hem..

Jag har också fått bekräftat att det är strömsladden det är fel på! För då man böjer den på ett speciellt sätt på ett speciellt ställe så funkar den. Knasigt. Tack och lov behöver jag inte sända bort hela min dator!

Väntar på Tyra Show nu :)
2009-10-21 @ 14:55:15 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Pawo(:

ffin blogg , kolla gärna min:)

2009-10-21 @ 15:44:24
URL: http://pauliinegranliii.blogg.se/
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }