Bedtime

Har kastat ner mig i sängen i mitt rum hemma hos mamma och pappa nu.. Jag tänkte NÄSTAN skriva "i mitt barndomsrum" :P Men det skulle låta som att jag varit 40 år om jag skrivit det. Men faktiskt så känner jag att mitt hem är i Vasa med min sambo :) Då jag åker hit så åker jag till "mamma och pappa".

Nu ska jag sova! Jobb imorgon 14.00 till 21.00, men jag tänkte stiga upp tidigt och gå igenom lite saker som jag tänker för till loppis! :)

(tänkte ladda upp en bild nyss men Internet har strejkat hela dagen så det vill inte)

GODNATT!

2009-10-11 @ 22:19:08 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }