Älgsteken simmar

Nu har jag satt älgsteken i marinad :) Så den simmar runt i kylskåpet nu. Oj vad gott det ska bli! Antingen blir det älgstek imorgon eller i övermorgon. Den blir ju godare ju längre den får stå i marinad.

Annars så har D och jag hunnit vara till affären och handla mat för veckan. Och jag vet inte riktigt om det verkligen är prissänkningarna som gör det eller om mitt planerande av mat gör våra inköp så mycket billigare än tidigare! Vi handlade som för mindre än 20€/person nu för hela veckan! Förut kunde vår maträkning gå på över 100€ bara för en vecka. Men då planerade jag heller inte maten för veckan så då tog man säkert en massa impulsköp och det ledde till att det blev dyrt.

Nu ska jag kolla på Hollywood Fruar!
2009-10-05 @ 20:59:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }