Vinter

Jag har en riktigt fin utsikt nu! Det är massor med snö ute.. Det är så fint då det är snö i träden :)

Lördag idag och efter en timme ungefär ska D och jag åka till Närpes! Måste bara ringa åt mamma och se lite med bilar. Jag ska nämligen till H:fors på torsdag och jag behöver slippa hem till Närpes efter skolan så snabbt jag bara kan!

Imorgon farsdag så då ska det firas! Min far kommer hem först på eftermiddagen eller kvällen :P

Ha en bra dag!

(Idag ska jag få hämta datasladden! Jeij!)
2009-11-07 @ 10:01:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Anonyma och elaka kommentarer publiceras ej.
Jag svarar inte på anonyma kommentarer.



Skriv din kommentar här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adressen till din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }